SuperSyiena !
Happy Terlebih..:D
Saturday 25 February 2012 | Saturday, February 25, 2012 | 0 comments
ok...harini kan Hari Amal Mesra...aku..jumpa..semua orng...aku jumpa...orng nih..aku jumpa orng nuhh...haih...best kot...muahahah...first-2..aku masok umh Hantu...masok..tuh..rsa...huhh..serius takut...masok...ada la ..Kk Ain..kk Ain..nih..memey baik...aku masok tuh...kk Ain kta kat kwn dy cmnih "..wei..hampa jgn kcau depa"...ahaha...aku "SERET"..tngn kk Ain..smpai keluaq..ahaha...cian dye..pas2..aku p balik ..tempat yg aku kena jga...gila boring jga..Tempat Hadiah tuh..huh :-(....
Nih laa..msa yg paling best buat aku..."Cabutan Bertuah"..aku dpt..hadiah no.2..dpt basikal...biasa jaa...
tu lahh...diktakn..."Cabutan Bertuah"...aku lah..bertuah pada hari ni....
setakat tu jaaa..aku boleh ceritaa...

B               y               e

Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am Nurul Asyrina..do call me Asy..I love my family #Abah #Mama #Kakak #Abang #Especially..ME..Adek :))

Navigations Here

About
Links
Entries

Let's Talk
LoveLoveLove - Hope ft Jason Mraz
Shoutmix here . Width 200-250


Pantun 2 kerat =)
Pakai baju,baju basah.. Ada aku kesah!

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA